Ledig fredag!

Skyller på Bella att jag sov till klockan 13:45 idag. Jag HADE ju faktiskt tänkt gå upp tidigare än så.
Men så ligger man där med en varm gosig kattlimpa på armen, och då gör man inget hellre än att somna om.
Så är det bara. Laws of nature. ♥

Nu ska jag äta frukost/wellwecancallitbrunch framför allt bra som tv:n har att erbjuda, sen måste jag styra upp 
mina scenkläder! Bl.a. måla om (!) ett par stövlar och sedan klä i dem i paljettyg! Inte varje dag man gör sånt!



Postat av: Patrik

Fast det är ju både skönt och nyttigt att sova länge så de behöver man ju egentligen inte ha en ursäkt för. Fast en varm kattlimpa på armen är nog helt ok när man somnar om. Ibland när det är ruggigt och jag är trött så värmer jag en vetekudde och har med i sängen, funkar väl nästan lika som en katt fast lite (mycket) tråkigare.

2012-04-20 @ 15:31:52
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

skönt med ledighet för dig ida! det förtjänar du :)

2012-04-20 @ 16:38:29
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0