Replördag!

Haaaaaalleluja! 8½ timme blev det idag. Fan vad vi är bra! Så jävla! Undrar om det var den här rosa braiga
energidrycken för TJEJER (obs) som gjorde att jag höll mig så fantastiskt pigg & glad hela dan trots alla sura
miner här och var? Och trots att jag bara sov 4 timmar inatt? Underbart. Mer sånt, tack! ; ) 



Önskar verkligen jag kunde slänga upp fler foton här, men jag får spara det till efteråt, istället.
Tills dess får ni nöja er med lite backstage, och lite mindre avslöjande bilder... : ) 










Imorgon är vi LEDIGA från träning & rodd, men det innebär inte att jag är ledig för det. Nope, då ska det jobbas.
Orkar inte. Men. Vad göra? Nu ska jag iallafall slappa resten av kvällen, plus scenklädsfix. Alltid and always. 


Postat av: S.

Den energidrycken behöver jag nog imorgon och på måndag och typ hela nästa vecka! haha :D

2012-04-21 @ 20:54:14
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Heja heja heja heja heja !!! <3

2012-04-22 @ 10:00:54
Postat av: maohlin

Åhåhå jag ser allt en Mia-rumpa där!

2012-04-24 @ 17:39:12
URL: http://maohlin.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0