11....

Regn, regn, regn. Snoozade fyrahundra gånger och gick upp kl 11:55.
Man känner ingen brådska när man inte ens ser nåt vidare dagsljus, lixom.

Och jag FÅR sova länge! Jag är för fasen ledig! Och inga barn har jag, 
som skulle kunna hålla mig vaken. Okej, förutom min tonårskatt som jamar
högt och bestämt och väldigt gnälligt vaaaarje morgon när hon tycker att
jag ska gå upp, vilket är sisådär flera timmar innan JAG tycker det. 
Och så kör hon med det i omgångar, tills jag går upp.
Så HELT lugnt har jag det inte... tyvärr.... : ) 

But I love her, though.




ELVA dagar idag, still going strong.
Eller nåt i den stilen.
Still going bananas, kanske.


Två backstagebilder från i våras, tagna av Thessan.
 


Postat av: Vickan

Strong strong strong!

2012-08-31 @ 13:59:42
URL: http://vicksi.blogg.se
Postat av: S.

Det är skitbra gjort ju! :)

Svar: Tack ♥
Ida

2012-08-31 @ 15:42:16
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0