Att stå eller icke stå. I kö.

Var nyss inne på EHB's hemsida (mitt hyresbolag, alltså) och kikade lite på lediga lägenheter.
Inte för att jag ska flytta, bara av nyfikenhet. Och för att logga in och behålla min köplats, såklart. 

Det visade sig att jag har så bra kötid att jag står först i kö på 7 av de 9 lediga lägenheter/radhus
som ligger ute just nu - om jag hade intresseanmält dem. Hello? Skulle kunna välja & vraka lixom!
MEN, det hjälper ju inte mig ett jäkla DUGG, eftersom det är i Stockholm jag vill bo nowadays... 
Och där gör inte min awesome kötid någon skillnad alls.... 

Bu.

Någon ifrån Stockholm som vill bo i Enköping, och byta kötid med mig? 
And you will give to me; asbra kötid alternativt skitfin lägenhet som jag har råd med,
på mycket bra & trivsam plats. Mkay?




Blandade bilder från senaste dagarna. I've been busy... ^^ :



Först ut - Bella på balkongen. Såklart. Sedan - balkongpicknick på filt. Med Weeds på laptop. FINT. 





Byta-gardiner-bild med MYS i fönstret, och annan MYS-bild.. fast i soffa... : ) 


Och sen tar vi dagens balkongbilder på Bella, the ultimate slacker. ♥ 



 

Postat av: Petra

Nu tycker jag allt att du har blivit lite brun ju!

Svar: Har solat 3½ gång på balkongen i år, har ganska lätt för att bli brun men har ju inte direkt fått chansen att ta tillvara på det så mycket! Men till det där turkosa linnet kom den lilla färgen jag fått, fram.. iaf på bilden.. ^^
Ida

2012-08-11 @ 14:23:33
Postat av: Maria.I

Gissa vem som står först på de andra lägenheterna och som 3a på resterande lägenheterna ;) men det är väl lite konstig...om man är först i kön borde man inte vara det till alla lägenheterna då?? Hur tänkte de nu liksom?

Svar: Jag står i kö sedan 1:a maj 2008, så det är rätt bra tid.. det var väl nån som intresseanmält som stått längre på de andra I guess! Men som sagt.. ska ju inte flytta inom Enköping ändå, så det var mest retande att se... ^^
Ida

2012-08-11 @ 22:30:03
URL: http://innerligtjag.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0