Baby bye bye!

Står här med kaffe (och rostmackor som svalnar i kylen - hatar att bre smör på nyrostade mackor så
det smälter och bara blir kladd, jag vill att de ska vara rostade, men inte asvarma... frågor på det...? ^^)
och väntar på att T ska komma hit och hämta teckning! Jag blir nästan lite pirrig! Det är ju lite som att 
lämna iväg en liten bebis, som man ägnat så mycket tid och omsorg på! Och visa upp, och hoppas att
den blir "godkänd". Men det känns bra, jag är ju så himla stolt över den, så iiiinga problem! ♥

Sen ska jag få i mig de där svala mackorna, och sen verkar det bli fika på syrrans gårdscafé med syster
Elin, och Maja! SISTA SEMESTERDAGEN IDAG! Herregud. Jag är iallafall rätt nöjd över vädret jag fått ha
under mina semesterveckor om man jämför med de som hade semester innan mig... övervägande sol! : ) 

Oj, nu kom hon så det blev lite paus i skrivandet här. Hon blev glad. Ida också glad. ♥
Nu: brunch! (kvart över två, hahaha) Sen ska jag fika upp hela min betalning. Näääärå!

: ) 

Lägger ut bild på teckningen efter lördag!! 


Ny profilbild på fejjan, kändes lite inaktuellt med låååånghåret just nu bara. : ) 

 

Postat av: Åsa

Vad har du för mail Ida. Med sol/Åsa

2012-08-20 @ 14:26:09
URL: http://killingyourdarlings.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej Ida.

Hoppas sommaren varit bra och till belåtenhet.
Va kul att du hörde av dig ang reportage om cafet.
Skicka gärna bilder så jag fårse. Vart var det låg någonstans?

Med solsken/Åsa maila mig gärna på gmail

Svar: Jag har mailat dig! : ) Kramis!
Ida

2012-08-20 @ 14:53:15
URL: http://killingyourdarlings.blogg.se
Postat av: kattis

du skulle ha kommit förbi åsa i lördags, då va vi där en sväng =)

Svar: Ja jag hörde det! Eller såg på Facebook, mest! : ) Jag var på dop då, och sjöng och grejade, så hade inga möjligheter ens om jag hade vetat att ni var här : )
Ida

2012-08-20 @ 16:58:24
URL: http://hedstrom.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0