Bite me.

Idag har jag varit nere på stan med Laura, först var vi på Apoteket där jag hämtade ut nya sömntabletter
och även köpte en jävla bettskena, som jag ska testa, istället för att gjuta en hos tandläkaren som är så
vansinnigt dyrt! Stårt just nu och kokar upp vatten som jag ska lägga ner den i, och sen ska jag bita i 
den och forma den efter mina tänder, och jag är såååååå skeptisk till att jag kommer lyckas med det!!
Men jag ska iallfall testa. Sen är jag rädd att jag inte kommer kunna sova med den, att jag kommer 
kvävas av skenan eller av dregel eller av min egen tunga (??) eller nåt, så hemskt!! Fy fan. Hemska öde.
Att ens behöva den är ett hemskt öde. Om ni undrar varför, så är det för att jag i många år bitit ihop i
sömnen, och nu har jag mer problem med käken än jag någonsin haft! Allt gör ont, att äta, att tugga,
att dricka, att pussas, att SJUNGA allra mest - för det gör ont även psykiskt.. om man säger så... : /

Oh well, så nu provar vi med detta. 
 
JA, och så tillbaka till berättandet då, sen gick Laura & jag och käkade på Wendy's, hon åt bakpotatis
och jag åt kycklingenchiladas. Sen åkte vi och handlade, och sen följde jag med henne ut till Härnevi för 
att hämta Wilmer hos ett par kompisar. Och vilken bonusgrej DET blev då! Hade inte alls räknat med att
få gå in en stor kaninbur och hälsa på fem söta små kaniner, hålla en i famnen, och även klappa en höna
och en liiiten kyckling! Naaaw... Fredagsmys minsann! Lite terapi att klappa en höna, med min fågelfobi.
Det var några som flaxade lite, då blev jag rädd. Men mamman i familjen höll den som jag klappade,
i famnen. Det var inte lika läskigt.... : ) 

Sådärja, nu har jag bitit och format den här jäkla skenan, det känns som om jag har en stor jävla tuggring
i munnen. Ni vet en sån som bebisar har. Eller typ hundar. Och den ska jag sova med i käften? Oh dear lord.
Tur att jag hämtade sömntabletter också........... gaahhhh....

Nej om man skulle ta och packa väskan inför imorgon då, eller kanske BADA eftersom jag redan hällt upp
vatten och massa massa badskum? Allt ska göras på en gång, lixom. Så typiskt mig.

Sen ska jag plasta in mitt örngott. Det här kan ju inte sluta bra. 
 

Postat av: Carro Blomqvist

Åh vad jobbigt med skenan :( Hoppas du kan vänja dig vid den...

Svar: Hoppas jag med.... ^^
Ida

2012-09-01 @ 09:31:16
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Eve

Åh, det är aldrig skönt med skenor, men den kanske kommer hjälpa dig massor :) Let`s hope so :)

Svar: Det hoppas jag verkligen också! Har bara sovit med den en natt (tog INTE med den till sthlm, haha), det värsta är bara att jag trots sömntabletterna vaknade massor med gånger, av den. Känns ju ovant att ha nåt i munnen lixom. Men here we go again, nu är jag hemma.
Ida

2012-09-02 @ 12:05:10
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Jobacker

Det är skönt med bettskena men det tar några gånger att vänja sig! sedan klara iaf jag mig inte utan den!! tipp topp!! :)

Svar: Alltså den här är ju helt platt under så undertänderna har ju inte en skön yta att bita emot direkt... (det är bara för övre raden lixom) Antar att en personligt gjuten från tandläkaren är skönare men den är ju å andra sidan också rejäääält mycket dyrare. Jag ger den här en chans så länge ; )
Ida

2012-09-03 @ 09:18:26
URL: http://jobacker.blogg.se
Postat av: Mia

Det kommer att gå jättebra! Det är ju aaaasmånga som sover med skena (alla som har haft tandställning t ex) och ingen har svalt sin tunga hittills, så jag fattar inte varför du ska börja med det liksom ;)

Dreglar gör man inte heller, det är bara lite slemmigt när man tar ut den på morgonen ;D

Puzz & kjam /braceface_90

Svar: JAG fick ju minsann höra om en som dreglade så mycket att hon vaknade i pölar och fick munsår av det! Skräckhistoria!! Men nej jag har inte dreglat ett dugg... 3 nätter, so far so good. TACK söt ♥ Lavjobrejsfejs.
Ida

2012-09-05 @ 22:28:20
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0