Fika.

Det blev fika hos syrran, vädret höll i sig också! Bara ett PAR små droppar när vi ändå var klara. 
Verkligen ett par. Fick typ EN på mig? Mobilkameran valde att ta bort bilden med skärpa så det
får bli en SUDDIG kaka. Urgod brownie med kärleksmumstopping... ^^



Elin & jag delade på den där, innan dess tog hon en kanelbulle och jag en cheesecake med blåbär.
Plus kaffe i stor kopp. Men nu är klockan över 21, så nu blir det middag! Herregud, imorgon ska jag
gå upp "tidigt" och börja jobba igen. Kommer ha glömt bort hur man gör. 



Postat av: Carro Blomqvist

vad mysigt med fika! : )

Hoppas de går bra att jobba..

kramis <3

2012-08-20 @ 22:28:36
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0