Kurr.

Juvlsånger.
I augusti. 
Nåja.
 
: )
 
 
Idag mår magen bättre än de senaste dagarna. Kan det vara för att jag knappt ätit på hela dagen?
Very very hälsosamt. Jag började med att sova till klockan HALV TVÅ, sedan blev det frukost framför tv:n,
bestående av vitt, vitare, vitast bröd, inga fibrer så långt ögat kan nå! Och laktosfri mjölk kör jag redan med
(ifall det var fler än L som undrade ^^), och frukt blir det utan skal, helst inte alls, (fast banan funkar bra)
och jag är väääldigt sparsam med kaffet, och så överdoserar jag Proviva typ, och hittade även en jättegod
liten bakteriyoghurt-shot på Ica för ynka tio spänn / 4 stycken. Det var nån grej de hade nu bara. Ska gå
dit och köpa hela lagret. Nu ser det inte ut som om jag är i sjunde månaden iallafall. Hurra!

Men nu måste jag äta middag. Är sååå hungrig! Klockan är över tio och det var längesen jag åt! Men jag har
ju inte hunnit, åt ju frukost mega-sent, sen repa med Elin & Maria, sen Återsken nu på kvällen och så har
jag nyss kommit hem. Seså! Mat! Chop chop! (Mmmm, chop chop......) 

Rester?
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0