I'm walkin' on sunshine...

Jäklar vad mycket jag promenerat idag! Fotade massor på promenad nummer två men tyvärr inte på ettan.
Den första var lite trevligare, då var nämligen jag & Sanna & Mia nere och fikade hos Åsa, som jag skrev 
tidigare att vi skulle. Kul att Mia ville haka på! Sen kom även Eve förbi när vi fikat klart, och hängde en stund.
Mys mys och himla fint väder! Sen när vi skiljts åt och alla gått hem till sitt så var det fortfarande jättefint väder.
Jag gick och handlade på hemvägen och kom hem klockan straxföresex, och sen var jag hemma en liten stund
innan jag bestämde mig för att gå ut igen. Bara en promenad. Och det blev en ganska lång en i min ensamhet,
en timme och 40 minuter blev det! Jag gick härifrån, över åsen, ner mot Westerlundska, genom vattenparken,
och mellan åkrarna, och sen förbi Bahcohallen och över stan och sen hem igen. Det var ingen powerwalk direkt,
utan mer en stros-promenad, med ganska mycket foton tagna. Med mobilen, såklart. Härliga väder! : ) 

Molnstatus: NOLL!







Mmm, balsampopplarna nere vid Westerlundska... De luktar inte så mycket nu på sommaren, men åh vilka
minnen jag får från tonåren när jag känner den lukten. Blev så jävla ledsen när de sågade ner de som växte
här i närheten av mitt hus, men de här finns iallafall kvar! 







Och sen hemma igen! Fasen vad skönt att kunna ha SHORTS en hel DAG!! Hallå när hände det senast?
Förra året, typ? *gruff* : ) 



Nu ska jag fixa middag och vila benen. Soffläge resten av kvällen! Earned it! 
 

Postat av: S.

Skulle också vilja ha sån fin natur omkring mig! Då hade jag nog promenerat ganska mycket mer..

Svar: Det är jättefint här faktiskt! Det där är lixom bara i och precis runt stan (centrum, så att säga), så man måste inte gå långt för att få gå i lite natur : )
Ida

2012-08-05 @ 14:50:04
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0