Söndag, godnatt!

Jag är redan supertrött. Det är ju iofs ganska bra, för inatt somnade jag runt klockan 4,
och gick sen upp klockan 13, så risken att det blir samma sak inatt är ju rätt stor.
Jag är proffs på att vända på dygnet. Men jag hoppas den här tröttman håller i sig tills
jag bestämmer mig för att stupa ner i sängen... : )

Har ätit middag, köttfärssås UTAN pasta, och istället med en mozzarellaost och en 
kikärtssallad - den enkla favvisen med kikärtor, tomat, rödlök, och en massa citron och salt.
Nomnomnom. Och en glass efter det. 

Oj nu glömde jag posta det här. Så nu har klockan gått lite mer.
Jag ska nog gå och lägga mig alltså... får fint sällskap imorgon kväll! ♥

Nattinatt.


Förkläde över klänningen när jag skulle laga köttfärssås, sweet!  - Och en Camilla d'Errico-inspirerad kladdbrud.
   

Postat av: Carro

oooh vilket sött förkläde : )

2012-08-06 @ 14:45:25
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: S.

Låter gott! speciellt när jag är hungrig. Här hemma blir det pestomarinerade quornfiléer med en stor sallad, tzatsiki och hummus. :)

Svar: Jag har knappt börjat tänka på mat än... blev frukost assent som vanligt, det blir säkert veggokäk här med eftersom min karl kommer... får laga tills han kommer. dvs SENT. ^^
Ida

2012-08-06 @ 18:58:55
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Mia

Oh, värsta fina förklädet ju, Ids :)
En mycket bra uppfinning som man typ ALDRIG använder längre. Oklart varför, dock!

Svar: Thanks! Lovez it. Från H&M. Mycket bra.
Ida

2012-08-08 @ 08:16:02
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0