Söndagsnatt.

Känslan när man lyckas avsluta ett ritjobb efter mååånga timmar, som är det svåraste man
någonsin fått, och man är JÄVLIGT nöjd över resultatet! UNDERBART! : ) Tyvärr kan jag inte
visa upp skapelsen då det är en beställning som ska ges bort, men jag ska fråga om jag får
visa bild på den senare. Tyvärr (igen) kan jag inte fånga den riktigt lika bra med mobilkameran
som den ser ut på riktigt, men jag är väldigt nöjd och faktiskt lite imponerad av mig själv.

NICE KÄNSLA!! Bra jobbat Ida, klapp på axeln, guldstjärna, och nyp i rumpan. Minst.


 
Ni kan få se bild på min middag istället. Åt tidigare än... någonsin?... och det blev lax, färskpotatis
(med smör & salt, mmm), färska champinjoner (fast stekta), och rucolasallad. (och pyttelite vitlökssås)

YUM.


Postat av: Thess

<3 Jag tvivlade aldrig för jag vet hur jävla grym du är Ida!!

Svar: TACK! Och tack för förtroendet ♥ Ses snart!
Ida

2012-08-20 @ 08:33:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0