Städar och sådär.

HUR ska jag ha tid att lägga in bilder egentligen? : ) 

Jag håller på å städar å fejar, (och nu menade jag inte facebookar, men det gör jag ju också,
så det får man väl tolka lite som man vill antar jag) har städat fram byråarna i sovrummet! Tjoho!
Mycket trevligt, de är ju ganska snygga lixom. Tidigare låg de gömda under drivor av olika sorters
plastpåsar, accessoarer, och bortklippta prislappar. Men nu jävlar. Borde dock lägga lite mer krut
på vardagsrum & kök också, men jag har ju faktiskt en HEL dag till på mig. Skönt. Ingen stress,
lixom. Jag kommer hinna med att glömma bort MÅNGA kaffekoppar till, och det där med mat,
och det där med att ÄTA maten man faktiskt plockar fram, och prova en massa kläder som
kommer i ens väg, och sådär. I'm such a mess. 

Men det är lugnt. Jag är van.

: ) 







Postat av: S.

Åh vilken fin klänning!!

Svar: Men åh, tack : )
Ida

2012-08-05 @ 20:20:05
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0