Tisdag.

Har nyss ätit middag och kollat på Hollywoodfruarna. Man blir ju alldeles glad av Maria Montazami, 
men den där Gunilla alltså.... finns hon på riktigt? Det där är vad jag kallar skräcködla! Och då menar
jag inte utseendemässigt. Stackars hennes dotter. Får ju INTE missa när hon ska spela in musikvideo
i nästa program. Herreguvd. 


Min mage kör på gravid-looken igen, icke uppskattat! Det har varit så i ett par dagar, vikten är oförändrad
men det ser ut som om jag är i 7:e månaden eller nåt. Ska inte slänga upp någon bild, även om det hade
varit roligt! Det skulle gå så konstiga rykten då.... ^^
 
  

Postat av: Lajl

har du kollat upp magen söta? kan ju va massor man är allergisk mot. typ laktos o sånt. eller du kanske redan kör laktosfritt. minns inte riktigt..

Svar: Kör faktiskt redan med laktosfri mjölk, och i brödfrågan är det bästa att köra vitt vitt vitt, inga fibrer så långt ögat kan nå, typ. Mår lite bättre idag. Mindre svullen, lixom. Och jag sov till halv två, det var väääldigt skönt. Haha. Fan, jag mådde så himla bra under min semester! Men så fort jobbet drog igång igen så började allt göra ont....
Ida

2012-08-30 @ 17:39:27
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0