Tråkdag blev rolig heldag!

Den här dagen blev SÅ mycket bättre än vad den kunde ha blivit.
Skulle ha tvättsöndag och inte göra NÅT annat. Ni hör ju själva. BORING.

Men istället så väckte lillasyster mig och skrev "Följ med till Erikslund, och tvätta här imorgon istället!"
Och så fick det bli! Himla tur! Det blev en heldag. Först till Erikslunds shoppingcenter (Västerås) 
där familjen Berg-Sundström gjorde lite nödvändighetsshopping, själv tittade jag mest på (!), och sen
blev jag bjuden på awesome Espresso Housefika ♥, och sedan en TILL fika och häng hemma hos
syster Annelie & Micke, Lucas & Clara, och seeeen så tog vi Maxmiddag på vägen hem. Tjoflöjt!
 
Några bilder kommer här!:



Nähä, nu har jag försökt i en halvtimme, det går inte att ladda in bilder... försöker senare.... : / 

Senare: Inte nu heller. Tack blogg.se. Ni är så jävla heta nowadays. INTE.

: ( 
 

Seeenare: MEN NU JÄVLAR! Flera jävla timmar senare:



Provade snygga boots/stövlar på Deichmann med Hanna.. och flådiga guldskor! ^^ 



Coola grabbarna här då! ♥ ♥ ♥


Jag & Clara ritade lite:


Vädret ena hållet VS andra hållet:



Vi fick, som tur var, bara ett par smååå fjuttiga regndroppar på oss, solen lös på oss heeela tiden! : ) 



 

Postat av: S.

Oohhh.. älskar dina leo-ballerinor!

Svar: Jaa de är fina : )
Ida

2012-08-13 @ 07:10:27
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: johanna

åååh värd söndag!
men bajs på blogg.se.. dom strular mer än vanligt nu :(

Svar: Ja, jag fattar inte hur det kan komma sig, det borde ju vara bigger and better nu... inte långsammare, och bara en massa jävla "kossor i serverrummet" och bilduppladdningen fungerar typ en gång av fem. Max.
Ida

2012-08-13 @ 09:28:03
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0