Tribute to a gardenhouse.

Jag försökte men det var i princip omöjligt att gå upp före 11:30. Försökte från 10:30, snoozade deluxe.
Var nionde minut ringde alarmet och jag tänkte "Inte äään...." och slog om det. Nu står jag här och äter
frukost, och planen är att försöka promenera ner på stan med Sanna, och fika lite på syrrans gårdsfik.

Idag har hon ett färgglatt tema minsann; Barnens Dag. Passar väl oss. Hahaha! 




Andra bilder från hennes mysiga vrå;
( Spana in Facebookgruppen "My little gardenhouse". ♥ )







Visst blir man sugen? Här har ni riktigt kvalitetsfika minsann!! Bästa syster, du är så BRA! ♥
 

Postat av: Patrik

Blir riktigt sugen på fika, ser gott ut :) Kanske tur för min form att det är lååångt till din systers fik, annars skulle jag nog vara stammis där.

2012-08-04 @ 15:27:07
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: carro

vilka vackra bilder : ) är de åsa som har det? hon hade väl de förra också? är de samma med nytt koncept eller så? :)

Svar: Det är Åsa, yes! Hennes fik på stan var hon tvungen att sälja, nu har hon ett litet hus på tomten, en bakstuga, och så har hon uteservering! : ) Så det är nytt namn eftersom de nya ägarna till det gamla fiket behöll det andra namnet (My house), det här är lite annorlunda i namnet, lite annorlunda i temat men fortfarande samma goda hembakta fika ♥ Så säljer hon PiP Studio-porslin också.
Ida

2012-08-04 @ 19:19:23
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: S.

Åh, man får typ ögon-orgasm! Fasen vad man blir fikasugen- även om jag inte är en typisk fika-tjej.

Svar: Eyegasm! ^^ Ja hon är gryyyyym ♥
Ida

2012-08-05 @ 14:54:58
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Åsa

ÅÅÅÅÅHHHH Ida !! Jag hade inte sett att du lagt ut allt det här !! Gud så gullig du är ! <3 <3 <3 Puss kram Systra

2012-10-14 @ 11:36:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0