Cookiiiiieee...

Struntade i att äta, gick till Ica i 20 minusgrader och köpte saffran och kattsand (höhö, likt)
och lite annat jox. Kom hem. Bakade. Blev en saffranskaka! Inte kattsandskaka. Men såna
kan man hitta i Bellas låda om man nu vill det... 

När kakan stod i ugnen åt jag iallafall, min frukost/lunch/middag, bestående av rester från igår,
pasta & sås. Och nu har jag ätit två bitar kaka också. Den blev god. Och SNYGG! Frös in lite
att ta med till Sthlm i helgen... hihi... : )


 

                                                          ♪ ♫ Dagens låt: ♫ ♪

                                   
  

Postat av: Petra

Den låten är så klämkäck! Det är konstigt att saffran inte är så dyrt i år tycker jag. Jag passade på i oktober att köpa och nu är det ännu billigare. Typiskt : )

Svar: : ) Jaaa!
Har ingen aning om vad det brukar kosta. 15 spänn kostade ett paket iaf. Det är ju sjukt dyrt med tanke på hur lite det är, iaf!!! Rena knarket... ^^ Har aldrig köpt det förut!
Ida

2012-12-03 @ 22:47:35
Postat av: Patrik

Snygg kaka, du har ju talang även när det gäller att baka :)

Svar: Well thank you : D
Ida

2012-12-04 @ 00:49:13
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Eve

Åh, mmm..saffranskaka! Yummy! Fasiken vad synd att du/ni inte kommer på söndag. Skulle ju knåpa ihop saffranskladdisen då :)

Svar: Jaaa, synd!! Måste komma och prova den någon annangång om tillfälle ges! : ) Nu ska jag vara rockstar istället... Tihi.
Ida

2012-12-04 @ 12:54:07
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Petra

Det har kostat typ 25 spänn för ett paket, men det gör inget för jag tycker inte om när det smakar för mycket saffran. Jag har kommit på vem du är lik nu... Anne Hathaway! Jag har tyckt att du är så himla lik någon på vissa bilder.

Svar: Ja fy fasen vad dyrt! Tur att jag dessutom bara behövde ett paket... bakade lussebullar med lillasyster idag och hon hade i TRE paket.. tjoho lixom!
Haha, tycker du? Det är en liknelse jag aldrig hört förut... har däremot hört Nathalie Imbruglia och speciellt nu med korta håret kan jag förstå vad folk snackade om, och även se likheter själv.. har hittat en bild som jag klippte ihop med en bild på mig för ett tag sen, den är ganska rolig men har inte postat den nånstans..... ^^
Ida

2012-12-04 @ 20:21:12
Postat av: Carro Blomqvist

vilken fin :)

Svar: Thank you ♥
Ida

2012-12-04 @ 23:58:38
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Linna

gud va coolt det blev. måste göra ett inlägg snart då så jag kan få in en spelare hehe!!

Svar: Då tar du bara inbäddningskoden (Copy embed code tror jag det står) och klistrar in i inlägget under HTML-knappen... ;)
Ida

2012-12-06 @ 07:30:07
URL: http://www.fairydiary.blogg.se
Postat av: Linna

tack raring... kör på det :) puss!!

Svar: : D : *
Ida

2012-12-06 @ 12:42:40
URL: http://www.fairydiary.blogg.se
Postat av: Petra

(Seg jag är med att kommentera då)
Jaaa Nathalie Imbruglia med. Jag tycker att du har samma slags mun och ögon som Anne Hathaway. Men jag har också tyckt att du är väldigt lik Amy Lee i Evanescence. Kan bero på att lilla emojag 13 år lyssnade på Evanescence under en period då jag såg din lunarreklam i någon tjejtidning.

Svar: Haha, aaaw... :) Tack, de är ju snygga alla 3, så det tar jag som 3 komplimanger! :D Taaack & kramis ♥
Ida

2012-12-09 @ 20:53:22
Postat av: Petra

Sniggisar ohja! You're very welcome : )

2012-12-11 @ 00:54:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0