Första advent. Jaja.

Det är ka-a-aaallt ute och det BÖRJAR bli kallt inne men än så länge är det ingen fara.... ^^
Fast jag är iofs iskall om händerna.... men det är jag ju allt som oftast? 

Enköpingsvädret enligt norska yr.no;



Burr, fram med termobrallorna när man ska ut nu med andra ord? Imorgon är jag ledig och jag hade tänkt
komma ut lite, kanske ner på stan, det dumma är ju bara att om man klär sig så varmt att man överlever
25-minuterspromenaden ner på stan, så riskerar man ju att svettas ihjäl om man ska gå i affärer sen... 
Dagens i-landsproblem, javisst!

Och här står jag med lussebulle ala syster Åsa, och lite glögg i en plastmugg. (Alltså från Ikea, inte en
fluortantsmugg.) Flådigt! Jag tänkte för en gångs skull pimpa lite, nej jag menar pynta lite, vi får väl se om
det blir nåt! Kanske bjuder på en bild eller fem! 
 
 

Postat av: Patrik

En bilde eller fem blir bra, då kanske jag får inspiration att pynta lite också. Vad varmt och skönt det verkar vara i Enköping då, här är det -20 nu...

Fluortant, det var tider det :) Brukade svälja fluoret så kunde jag vara hemma och ha ont i magen sen...

2012-12-02 @ 23:37:21
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Mia

Men brrrr, här är det -25! Men jag slår vad om att det känns kallare för er. Enköping är den kallaste platsen jag nånsin har bott på! :)

Svar: BURR! Haha, är det så? Tokigt... vi kanske har extra fuktigt... ; ) Eller bara saknar den där varma ombonade känslan ni har där, säkert....
Ida

2012-12-03 @ 17:30:27
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0