Den där tillfälliga rubriken.

Till att börja med så vill jag säga att min dator kör med sina sista andetag nu verkar det som!
Om jag försvinner så är det dens fel. Jag är livrädd. Måste ha en ny. Idag på lunchen gick den inte
att starta först. Panik. Lyckades efter 25 minuter. Fungerar skitdåligt. Svåger Micke ska hämta den
imorgon och kolla på den, inte ens den externa hårddisken vill fungera längre. PANIK IGEN. 

Så vi får väl se när vi "ses" nästa gång... jag och NI alltså. 
Lovade gårdagens bilder. Få se om den vill samarbeta. 



Efter att ha skriivit en "HEJ TOMTEN, JAG ÖNSKAR MIG..." på Facebook, typ, så fick jag ärva de här FINA
stövlarna från en gaaammal kompis som heter Zabina (inte gammal åldersmässigt, utan längesenmässigt)!
Sjukt bra blandning av exakt vad jag letar efter - vita moonboots eller svarta håriga stövlar, skrev jag. Precis som
de jag tidigare ägt och nu saknar som FAN. Och! SOM PÅ BESTÄLLNING!!! så fick jag igår "budat" till jobbet med hennes karl, de här fina stövlarna som hade fått stå ensamma i hennes källare.. men nu ska jag ta hand
om dem, ååååh! ♥ Kärlek. 

 
Notera 1: Kärleksfull katt i bakgrunden. Notera 2: Kärleksfull katt kommer för nära kameran =

                                     

 Typ megapåklädd både ute & inne numera... Det är så jävla kallt inne på jobbet!! Burr burr burr...

 
Har mega-julklappsångest. Som varje år! Underbart. NOT. (och här skrev jag en låååång förklaring varför men
datorn dog igen så det försvann, så nu är jag lite ledsen och less..... Försöker igen...) Jag vill ju lixom köpa till
ALLA, men har inte råd. Och det funkar inte heller med systemet att köpa till "bara barnen" - som vi brukar köra
med i vår familj eftersom vi är sååå många. Inte ens HÄLFTEN av barnen har jag råd att köpa till. Hur gör man då
lixom, vem ska man välja och vem ska man välja bort? Som sagt så önskar jag ju att jag kunde köpa till ALLA. 

JAG ÄR INTE KLAR ÄN MEN DATORN ÄR STÖRD


- så långt kom jag sist så jag uppdaterar nu idag (14/12) när datorn är tillbaka igen!!! Hurraaa!)

...som sagt, och det är svårt att köpa nåt bra och roligt för inte så mycket pengar. Som det ser ut nu får SJ de
mesta av mina julklappspengar, och sen min pojkvän. Men jag får väl köpa lite EFTER jul då, eftersom jag ändå
inte kommer hinna träffa alla junder jul, då kanske det ordnar sig... Hatar iallafall att känna såhär, när man vill ge
men inte kan... det är ju inte alltid barn förstår sånt. "Det är ju bara att gå till banken och hämta mer, eller sätta 
in kortet i väggen så kommer det pengar!", som en av mina gamla elever sa.... ( ♥ ) Oh I wish!



Postat av: Patrik

Snygga skor :)

Går väl att köpa billiga julklappar, så har man råd med flera. Tanken som räknas...

Trist att datorn håller på att ge upp. Får väl hoppas tomten är snäll...

Har förresten en dator över, men den är antagligen för gammal och seg (därför den är över). En P III med 20 gig hårddisk. Finns annars en tävling hos Dustin Home där man kan vinna valfri pryl eller dator för max 10 000 kr.....

Svar: Tack!

Och tack igen, men nu har svågern fått lägga sina magiska vantar på den sedan igår morse och jag fick tillbaka den idag och den funkar otroligt mycket bättre... sen över jul när jag är bortrest så ska jag få hjälp med en ny hårddisk som rymmer mer. Hårddisken i din dator hade blivit för liten men tack iallafall för erbjudandet : ) Lite hoppfull igen! Rolig känsla : D
Ida

2012-12-13 @ 06:04:20
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Storasyster Annie

Jag håller med Patrik. Det är verkligen inte summan som räknas, utan tanken. Faktiskt, på riktigt!
Tycker iaf jag........

*kärlek*

Svar: Nä jag vet, men det är lite svårt att köpa nåt bra för så lite. Får väl vänta och köpa några efter jul till de jag inte träffar förrän då. Då kanske det funkar.. : )
KÄRLEK! Ja! Alltid.
Tack för att min dator fick ha bootcamp hemma hos er....... ♥
Ida

2012-12-13 @ 08:35:04
Postat av: Storasyster Annie

Och att handla EFTER ju är ju eg såå mycket smartare, för man får ju dubbelt så mycket för hälften av summan. Jag försöker alltid köpa julklappar till Lucas & Clara till nästkommande jul när det är reor. Särskilt till Lucas som är Lego-fan. Ha vill ju ha ALLT Lego, så det kan ju inte bli fel vilket man än köper :-) Skitbra, och har sparat MÅNGA kronor!

Svar: Vad smart, och nej Lego blir ju aldrig opoppis.... : )
Ida

2012-12-14 @ 14:42:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0