Näst sista dagen.

Åååååhej! Ännu ett inlägg från pyttelilla datorn ala lillasyster. Det går bättre idag.
Har *peppar peppar* inte behövt vänta så jättelänge på nån sida ännu.
De senaste två dagarna har jag inte ens brytt mig om att starta datorn.
Har inte orkat. Är så himla trött hela tiden.

Något som blir svårt är "Året i bilder". Brukar iofs göra det EFTER nyår har jag för mig.
Men som det ser ut nu har jag ju inte min dator här, och därmed inte heller mina bilder.
Och igår såg det inte alls ljust ut, risken fanns att alla mina bilder de senaste FEM ÅREN
skulle försvinna. Borta. Alltså jag vet inte hur jag skulle tackla det om det hände.
Men svågern gör världens bästa jobb där borta.... igår hörde han av sig och hade hittat
allt som vi sparat över till F-disken.  Åh! Hoppas alla bilder finns kvar! : )

Eftersomden externa hårddisken - där jag sparat över en massa förut - inte går att starta,
så är alla de bilderna borta. Som det ser ut nu. HUR?! Jag fattar inte hur saker kan gå
sönder bara de står still?! Blir helt galen och UTOM MIG av sorg om de försvinner.
Så många år och så många minnesvärda stunder. Som jag sparat.
Man kan inte lita på NÅGOT.

*Ledsen Ida*

Och jag har skitont i ryggen efter de här dagarna, och käken ömmar... trött i hela kroppen.
Imorgon är det nyårsafton, imorgon kommer min älskling. Planen är att fira hos lillasyster,
just nu är hon sjuk men jag hoppas VERKLIGEN att hon tillfrisknar så vi kan umgås och mysa!
Annars får jag väl styra upp middag för två här hemma istället... : )
 

2013. Hoppas jag kommer må bättre det året. Det här har varit mitt sämsta år någonsin, fysiskt.
Fy fan. Det är såååå på tiden att jag tar hand om mig bättre. Men jag behöver lite hjälp från
kroppen också, lite mer teamwork. Thank you.

Undrar vad som kommer hända mer?


Postat av: Eve

Är hon sjuk så kan ni väl komma och fira med oss på stan? :)

2012-12-30 @ 20:23:02
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Patrik

Fast ett inlägg från en pytteliten dator är bättre än inget alls.

Trist med bilderna och hårddisken. Jag hade också en extern hårddisk som gav upp, utan att den användes allt för mycket. Verkar inte vara tryggaste sättet att spara bilder. Gissar att det är bättre att bränna ner bilderna år för år på DVD och spara, för att vara på den säkra sidan.

Hoppas du får en fin nyårsafton och ett fantastiskt 2013!

2012-12-30 @ 22:50:47
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Linna

Tråkigt med bilderna Ida. Sånt är hemskt. Ibalnd saknar jag förr då man faktikst framkallade saker ;)

Jag hoppas 2013 blir bra för oss båda, fysikst för dig och psyskist för mig. får krupp på allt drama hela tiden ;)

puss!!

Svar: Yeah let's make this one the best! ♥
Ida

2013-01-02 @ 11:48:40
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0