Pista & pazza.

Ouff, vad jag är mätt! Ikväll tog vi en långbordsbokning på Asta's, nästan alla syskonen,
lite respektive och lite kids (...och en ensam Ida...) för att träffa moster Marita & kusin Gianni 
från Schweiz. Så kul att träffa dem igen! Det händer ju aaaaalldeles för sällan! 

Lånar en bild som Elin tog;



Det är en pizza-/pastarestaurang förresten. Passar ju oss Italianos bra. Men seriöst så hade jag kunnat göra
godare pasta själv... jag är ju inte den som brukar klaga på maten direkt... men det var typ noll kryddat? 
Och jag tog det dyraste på menyn (gud så flådigt det lät, det var ju bara 129:-, but still...) - då hade jag faktiskt
förväntat mig lite mer. Tråkigt när man kanske inte borde lägga så "mycket" pengar på mat, lixom! Oh well.

Hade iallafall en trevlig kväll! ♥

...och innan dess var det jobb. 10-18 plus lite innan och lite efter. Och imorgon med, fast 11-17.
Plus lite innan och lite efter. I'm tired! Men de nya sömntabletterna verkar funka bättre än de förra,
fast de har rätt lång verkningstid så jag ska ta tidigare ikväll... Jag är fan astrött redan nu. Skulle kanske
kunna somna utan men det är inte värt att chansa, och jag orkar inte vakna 25 gånger inatt när jag ska
jobba imorgon. Så, vi kör det säkra för det osäkra. (=...det osäkra före det absolut omöjliga?)

Får man lägga sig halv tio? Det får man va?

  

Postat av: Patrik

Ser ut som att du haft en riktigt bra kväll :) Synd på maten att den inte var kryddad och lite synd att du var "ensam", fast du hade ju ändå en massa familj runt omkring.

Ja, man får lägga sig halv tio. Säg inget till någon men jag la mig halv nio... dumt, för nu är klockan strax efter midnatt och jag är vaken igen. Lär väl inte kunna sova nu... Borde ha piller ibland jag med...

Svar: Jag var vaken längre än till halv tio, lade mig efter 12 nångång... tror jag. Sydde om en mössa i sängen, by hand, fast det minns jag knappt, HAHA! Men det blev ju bra! : )
Ida

2012-12-02 @ 00:21:54
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0