Snurris.

Man bör ju inte skriva "Jag har fortfarande inte blivit sjuk" - *peppar peppar*,  för då blir man väl det. 
Så jag skriver inte det. Eller....? Har ändå mått illa sedan i torsdags. Eller sen förra sommaren.
Det beror lite på hur man ser det. Men såklart nojjar det mig ju extra mycket nu. MEN JAG SKA
FAN INTE BLI SJUK, jag klarar mig, jag är superwoman. Lovar. 

Det är torsdag, jag tvättar (vanligt torsdagsgöra), sedan vid 15 kommer grannen ner som ska kattvakta
Bella när jag är borta över jul, jag måste gå och köpa kattsand men det kan också göras imorgon så det
är ingen panik, sen kl 18 är det dags att befinna sig på vår avslutning. Kolla showfilm och fika!! Yaaaay!
Längtar. Kommer grina. Den här gången också. Av filmen, inte av fikat. Och av kärlek. Håhåjaja!

(saknar er skruttisar som inte kommer!!) ♥
 


Varför är jag så stressig i kroppen? Allt är lugnt.... eller nåt sånt.... ta det lugnt..... 
Har varit helt skakis med hjärtklappning och yrsel sedan en vecka tillbaka.
Hmm. Lägg aaaaaf.

Såhär chill skulle man ju vilja vara:

  

Postat av: Linna

Hoppas du får en underbar jul Ida!!
Puss!!!

2012-12-20 @ 14:44:00
URL: http://www.fairydiary.blogg.se
Postat av: Carro Blomqvist

jobbigt att må så : (


<3

fina bilder på bella!

Svar: Tack, hälsar både hon & jag ♥ Ja jag vet inte riktigt vad det är, borde gå och kolla upp
så jag inte har tok-näringsbrist eller så... det har jag säkert.

KRAM!
Ida

2012-12-20 @ 21:54:24
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0