Teknikens dunder.

HEJ BLOGGEN!!!


Måste säga att det gick SÅDÄR med mitt lovande, att blogga på ledigheten.
Sure. sladden var med, men... vi har ju alltid en massa annat för oss!
Är hemma nu sedan igår kväll och har jobbat idag men har fortfarande inte fått tillbaka min dator.
Det går tydligen lite SÅDÄR för den också....

Sitter nu vid lånad dator - systers pyttelilla vita laptop, som är very slow... men så mycket bättre än
alternativet "inget"!! : ) Hade dock en massa strul med internet, försökte komma in på banken för att
betala räkningarna, det tog 40 minuter att ens komma in.... men nu har jag lyckats iaf. Check.

Sloooow... men det går iaf...  den har iaf inte stängt av sig, som min gör....
Herregud, hur ska det här gå, jag behöver en ny dator! Och en ny telefon!
Kan inte leva detta stenåldersliv längre..... ^^

Tack för alla era fina kommentarer, skulle svarat en och en om jag hade bättre förutsättningar!

Postat av: Patrik

Får hoppas din dator frisknar till snart, är ju alltid kul med nya inlägg i din blogg :)

Svar: Det verkar dessvärre inte se så himla ljust ut på den fronten... : /Jaa jag saknar att blogga och att fota och greja... "året i bilder" blir svårt i år.... iaf for now.
Ida

2012-12-28 @ 20:27:57
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0