Badböcker för vuxna?

Okej, de två jag tyckte var bäst ikväll, gick direkt till final. Och den jag tyckte var sämst, kom sist.
Känns ju rätt bra, va..... ; )
.
Och jag har inte ätit middag än, vafan. Måste. Magen kurrar som en T-Rex. Och jag som ville bada.
Är ju mitt i bästa bad(kars)säsongen nu ju! Men jag blir alltid så rastlös när jag badar. Ligga still, lixom?
Sure, det funkar ju typ när man SOVER. Jag vill typ läsa en bok. Men en bok, i badkaret? = BLÖT BOK.
Man borde ju laminera böcker, badböcker för vuxna? Bra idé AB! Och sen så blir det ju så jäkla kallt när
man kliver upp, burr burr. Ja det är fortfarande skitkallt i min lägenhet. Skulle ju ringa om det igen, ja...
.
Imorgon är det jobb igen. Och en hel vecka, eller fem dar iallafall, tills jag får träffa min kille igen!! GAH.
Dör lite av abstinens. Fyfan. Fyfan. Fyfan.
.
.
.

Postat av: Harriet

Mimi Oh var inte jättebra näe, bortsett från själva melodin i refrängen, den var LITE bra. Sen fick jag 90tals vibbar av framträdandet och givetvis kläder o frisyr (fast de grälla färgerna är nog mera 80). Kort klänning, jacka och kängor, och jag tror nån hade en tofs mitt på huvudet. Nog för att saker kommer tillbaka och blir mode igen, men det kändes lite extremt på nåt sätt... Fast jag kan nog inte säga att jag tyckte det var fult direkt, jag vet inte.



Han David, eller vad han hette som gick till final, låten var bra, men jag gillade inte framträdandet.. lite för mycket hiphop för låten, och det kändes lite firmafest men det kan ju va för att de hade kostym på sig.



Badkar är bra, men bara en stund.. skulle kanske ha en bok eller nåt. Man skulle kanske köpa på sig ett gäng halvdåliga (alt dubbletter) på loppis, som inte gör nåt om de blir blöta.

Jag brukar hur som helst bli skittrött, ibland somnar jag och vaknar av att vattnet är iskallt. Men det är alltid jobbigt att gå upp, undrar om man skulle bli mindre trött och slö om man inte hade kokhett vatten..?

2012-02-12 @ 02:30:44
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0