Gnork.

Linette var här för 40 minuter sedan och lånade två cowboyhattar till en studentfest.
Jag har ju för fan ALLT! Hahaha. Tur att hon kom förbi, så jag kom upp ur sängen.
Håller precis på å fixar frukost, världens största kopp chaité, och rostade mackor.
Fortfarande förkyld och jävlig, näsan gör ONT! Ikväll är det showträning och jag lär
ju varken sjunga eller dansa. Men om jag känner mig rätt - vilket jag typ gör - så 
kommer jag ha svårt att sitta still. Speciellt om vi får en ny koreografi. Jag vill ju
lära mig! Har inte tid att halka efter!
.
Fast skitdumt att vi börjar en timme senare. Och övar närmre. Jag som hade planerat
att gå ner på stan och hämta ut sömntabletter på Apoteket och sen gå direkt, men att nu
behöva glida omkring i närmre TVÅ TIMMAR i väntan på övning känns inte så jävla lockande!
Så pigg är jag inte! Och fattig också så jag kan inte sätta mig och fika nånstans lixom...
Känner mig mer pepp på att vara hemma och faktiskt VARA sjuk. Har ju varit tvungen att
jobba de senaste dagarna trots det, det hade varit skönt att bara vara hemma. Faktiskt.
.
Asså jag vet inte. Jag är trött.
.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0