M-m-mat?

Hemma igen. Pulsa pulsa pulsa i snön. Igen. Många vändor idag! Först till jobbet, sen hem på lunch,
sen tillbaka till jobbet, sen hem från jobbet, sen till Ica, och hem från Ica. Tur att det inte är så långt ändå.
Men det känns ju lite extra långt i djup snö och isvindar, lixom...
.
Blev det nån mat då? Hmm, njaeh. Tvättmedel och sköljmedel. Torrfoder till Bella. Och vitlök!
Det var dagens matkasse det. Ska göra tzatziki tänkte jag! Blir nog lax idag med, orkar inte tänka
ut något annat. Igår blev det lax (alltid dränkt i citronpeppar), sallad med en massa smaskig ruccola,
och grekisk yoghurt & sweet chilisås.
.


(Jaha, och vad valde kameran att hitta på här då? Den kapade visst bilden nertill och lade till lite grått.. jaha...) 
.

Här blev man glad när de hade plogat! Yay! : )
.
.
Det är elva år sedan idag förresten. Elva år sedan min dåvarande pojkvän bestämde sig för att inte leva längre.
Jag kommer aldrig att glömma. Tänker på dig, Dawid.  
.
.
.

Postat av: Anonym

kan du inte skriva om de, vad som hände och så?

2012-02-15 @ 22:25:08
Postat av: Carro

Märklig bild den med fönstret, med de där gråa liksom :S



.. åh Dawid. Förstår att du aldrig kommer glömma..



<3

2012-02-15 @ 23:09:41
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Malin

<3

2012-02-16 @ 09:31:44
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: kattis

hur smakar grekisk yogurten? jag köper alltid turkisk, den tycker jag är god =)

2012-02-17 @ 08:37:56
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0