[tewrs-daahg]

Pow, pow! Det känns som om jag gjort hur mycket som helst idag!
Men det har jag ju kanske inte. Men för att vara ledig, så... jo. Började med väldigt snabb
promenad ner på stan, och LÅNGT är det ju också (skulle ända ner till MV för p-piller-update),
och det var så jävla KALLT! 10 minus. Burr. Och så var jag SEN också, som vanligt, så jag gick
i rask takt som fan! Kom dit bara 5 minuter sent. Och mitt besök tog bara 5 minuter. Herregud.
.
Sen körde jag lite update även på företagsfronten inför show, lite annonsgrejer sådär..
Sen en väldigt snabb sväng på Åhléns, och sen promenad upp till Hannas jobb (ihjälfrysning
numero dos),
hämtade henne där, gick hem till huset och drack kaffe och lunchade och gick
igenom lite danser som hon missat. Sen hämtade vi Viggo på dagis, Leo på skolan, och sen
gick jag hem!! Och om två timmar befinner vi oss i danssalen för att dansa ännu mer.
.
Pust pust.
.


Postat av: Miko.TaMpEr

Oh yes I meant calendar, I just still call it diary. I don't even know why :D But I still love it, and the diary have to be awesome too :3



Well I am fine, but it's too cold there ._. What about you? :)

2012-02-02 @ 18:41:14
URL: http://witchtaranee.blog.cz

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0