Äntligen fredag! ♥

Men nej, vänta, kan inte blogga med glasögonen på... kommer ju  bli helt kalassnurrig  om jag
har på mig dem för länge.... wait a second medan jag sätter i linserna...  *badrum!*
.
.
Nu så! Brand new person. Solen strååålar utanför och då blir man ju helt enkelt skitglad!
Och så JÄVLA mycket piggare. I love it. Och jag fick en varm katt på armen, OCH under hakan
imorse, alltid bästa sättet att vakna på (fast man blir ju bara ännu tröttare då... ^^).
.





.
Sen är det dags att åka till Sthlm ikväll, weee : ) ♥
.
.

Postat av: Carro

Åh, värsta kul med rabatt och bonscheck :D



Vilka söta bilder på Bella <3



Ha en trevlig tid i Sthlm :))

2012-02-17 @ 23:57:24
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Lajl

Sv: suck jag hade typ handlat för 11000kr på hm. Elvatusen!! Fan de pengarna kunne jag ju köpt ett matbord för!

2012-02-19 @ 13:27:08
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0