Ida x -3.

Såg vårt repschema inför showen i vår, och tog upp det på jobbet idag.
Det ser inte ljust ut, kan jag säga. Det känns som om jag är tre personer för lite just nu.
Många jobbhelger som drabbas och då måste jag byta med någon annan, och det är kanske
inte ens MÖJLIGT. Vad ska jag göra? Säga upp mig från ett jobb jag annars trivs så bra på,
bara för att jag inte kan byta dagar? Det är inget alternativ att missa allt med showen.
Men att bli av med jobbet för att jag har en tuff vår känns inte heller rätt. Inkomst, hello?
Från och med mitten på februari kommer jag inte ha en enda ledig helg förrän den 10:e JUNI.
Kan säga att det känns INTE HELT BRA!! Mår illa av bara tanken. Hur fan ska jag orka, hur fan?

Vill bara gå under jorden och skita i allt det här. Fan.
 

Postat av: Patrik

Känns som att du blir ganska rejält utnyttjad av din arbetsgivare. Inge bra :(

2012-01-11 @ 22:37:47
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

Fy vad jobbigt de låter.... :`( styrkekramar till dig & dom är rosa! Från mig & Love & Stitch :)

2012-01-11 @ 23:56:24
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Ems

:/ låter riktigt jobbigt, och som tidigare skrev, du ska inte behöva jobba varje helg hela tiden.. försök att hitta energi till att söka andra jobb, nu har du bra med erfarenhet så försök hitta något som inte innebär massa helgjobb hela hela tiden så du faktiskt hinner göra det som du tycker är roligt och bäst i världen. :)

2012-01-12 @ 00:14:35
Postat av: Lajl

What?!?! Kan de göra så? Lägga ALLA helger på dej? Varannan som jag jobbar är redan för mkt tycker jag. Men får man verkligen? Är de nån annan på jobb som gör de, eller är det bara du? Kolla med facket.

2012-01-12 @ 09:19:20
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Mia

Åååååh, vad den här våren kommer att bli körig. Jag vet inte alls hur jag ska få ihop det ekonomiskt alltså. Mååh! De gånger vi har två övningar i veckan kommer det kosta mig 400 i veckan (!) att repa. Jag vet inte hur jag ska få det att gå ihop :/

2012-01-12 @ 23:19:19
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0