Kyckling till mig, kyckling till dig...

Arbetsdagen kändes låååång men den var ändå rätt trevlig. Och nu är magen stooooor för jag
har ätit en massa middag! Omnomnom, kyckling och lite potatisgratäng som var kvar. Och gurkstavar.
Med sourcream- & oniondip. Ja, till middagen. Mmmm! Bella fick också en massa kyckling, nu ligger hon
och slumrar nöjt... Och jag vill bada! Både för att det är så jävla skönt för ryggen som gör så ont, och sen
för att jag fryser så hiiiimla mycket, och det är ett bra sätt att värma sig. Yes.

Sen klippte jag luggen lite till också. Det är lite svårt på sig själv. Men ingen ville ju hjälpa mig... so I did it!


                        

Ska bara komma på om jag SKA bada eller inte. Kanske bara sova? 

. . . .

 
Bilder från igår kväll. Med lite mer lugg och lite mer läppstift:


 

Postat av: johanna

Tokfint med lugg!

2012-01-15 @ 16:18:01
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Lee

Så jävla snygg ju! Avis!

2012-01-15 @ 20:30:41
Postat av: Carro

jättefint med lugg på dig ida :)

2012-01-17 @ 18:46:27
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0