Lyckorus & smutsdisk & attention-whore-cat.

Lyckorus under showträningarna, blandat med pust och flås! Skitkul övning ikväll med mest dans!
Weeee! Och sen så är det jättesvårt att varva ner efteråt. Fan jag måste börja fota lite på övningarna
så vi har till showbloggen, det är ju dags att ta tag i det nu igen. Det är dags att ta tag i MASSOR!
Så sjukt mycket förberedelser som folk inte ser, det är ju inte bara att öva lixom... : )

Åh, imorgon är det fredag. Äntligen! Då kommer han, tjoho tjoho! Och jag måste som vanligt... diska!!
Måh. Att det ALLTID ska vara såhär. Jag borde fan ställa undan typ ALLT mitt porslin så det inte GÅR att
fylla varenda liten yta i hela köket med smutsdisk. Varför lär jag mig aldrig, varför låter jag det gå så långt?
Såååå jäääävla dåligt, I know, I know, jag bara äääär sån.

Och mjao mjao mmjjjaaaoooo säger katten com vill ha tusen procent uppmärksamhet just nu.
Well I gotta give her some... ♥
 

 

Postat av: Carro

awh bella är så söt :D

2012-01-19 @ 23:46:23
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

skaffa plast bestik/tallllllrikar/glas :D

2012-01-20 @ 01:10:27
Postat av: ami

Det förstår jag att de känns helt awesome.

Brukar ibland jobba extra med fotografering och inom äldreboenden. vad jobbar du själv med då? :)

2012-01-20 @ 09:39:01
URL: http://silverlady.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0