Nyförälskad... *pip*

Asså. Idag. När vi var och kollade på tapeter med Hanna.
Då. Blev. Jag. Kär.

Hittade två pärmar som jag nästan stod och dreglade i, från "PiP Studio" i Holland.
Fy faaan. Pax! Pax! Paaaax!!! Hittade deras hemsida sen också, som hade en massa fina grejer,
inte bara tapeter utan textilier och porslin och såntdär också! Asså va FAN! Färgglatt fanimej!
Blev helt såld! Kolla in här nedanför, lite skitsnygga tapeter och grejer!! ♥

Och den här första tapeten ska jag fan ha, I tell you that! (ska bara hitta en ny lägenhet sen, att ha den i!)








Och typ pax för skitmycket av det här asballa porslinet;




Pheew... blir nästan lite andfådd av allt det här. Kärlek, kärlek, kärlek. ♥
 

Postat av: Anna

Åh jag älskar Pip studio! Har massor av Pip porslin här hemma :) och jag skulle inte tacka nej till en av deras tapeter heller. Men har en sambo som inte är alltför förtjust i Pipmönster ;(

2012-01-24 @ 00:26:11
Postat av: S.

Grymt snygga! Men säkert svindyra..

2012-01-24 @ 07:31:59
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, visst är det snyggt !

har ju lite PIP jag med, men till dukning. Såklart ;)

Du kan beställa tapetprover från nån firma, som kostar typ inget, som man kan använda till roliga saker. Tips, jag gjorde ett flaggspel med vimplar :)

I L O V E ! !

Kram

2012-01-24 @ 09:28:55
Postat av: johanna

åh jag älskar pip <3 jag har börjat min samling därifrån, har so far 4 fantastiska tekoppar, en fantastiskt fin tekanna och 2 handdukar. Jag älskar porslinet <3 och överkasten! och morgonrocken.. och..

2012-01-24 @ 10:05:44
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Lajl

Sv: tack fina <3

2012-01-24 @ 18:45:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0