Söndagstacos & JÄTTETRÖTT IDA!

Oh, tröttma! 6½ timmes söndagsjobb och sen lite söndagstacos at home. Yummie.
Står här och funderar på om jag ska ta mig an lite disk. Borde verkligen.
Orkar verkligen inte. Men.

Sen ska jag typ duscha i en timme. Nä. Men en lång varm jävel, blir det.
Imorgon är det måndag och jag är LEDIG, och då ska jag ner på stan och hämta ut
min skor från skomakaren (låter lite "Barnen i Bullerbyn"-igt!) - hoppas de känns
bättre nu så jag kan DANSA i dem igen! ♥ I miss them and they miss dancing...

Och nu ba': "Jag kan inte hålla ögonen öppna", kombinerat med "Jag måste ta hand om disken".
Uhu. 
 

Jobb-bilder.
 

Postat av: kaffehörnan

vad trevligt fruktfat

2012-02-01 @ 18:29:41
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0