These shoes are made for dancin'!

Igår var det jobb men idag är det så jävla ledigt. Eller inte så jävla, kanske, det beror ju på hur man ser det.
Ska showträna ikväll mellan 18:30 och 21:30 som vanligt, så svetten lackar, typ! Den brukar ju göra det.
Om den inte gör det gör man feeel..... ^^ (eller hur, Lajl?)

Två bilder från igår, en på-väg-tillbaka-till-jobbet-från-lunchen-bild, och en på onsdagslyxen - naturgodis!

 

Idag ska jag gå ner på stan! Det kan man inte tro om man ser mig nu, ståendes här i pyjamas med frukosten
i högsta hugg. Jag rostade faktiskt mackor idag för första gången på jagvetintehurmångaår! GOTT!
Anyhow - på stan tänkte jag gå förbi nån skomakare och kolla om de kan trolla lite med mina dansskor.
De har blivit lite trånga vid stortån, disaster! Säkerligen ett resultat av maskintvättar som jag utsatt dem för.
Hoppas det går att töja dem lite, det är ju ändå skinn, lixom... vill ju inte köpa nya skor lixom! I love them!

                                          

Och nu i showtider så behövs dem... verkligen... : )

Men nuuuu måste jag se till att vakna och lite såntdär, efter tre rostmackor och kaffe! Lite smink, lite kläder,
lite PEPP, och sen ut i vintern! Det snöade faktiskt skitmycket vid klockan elva. Jag såg det när jag var uppe och
kissade. Hihi. (för att sen somna om till 13:15) Blipiggblipiggblipigg.
 

Postat av: Lajl

Hihi jomenvisst, svett är det enda rätta ;)

2012-01-26 @ 19:30:30
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0