Uppskjutaren number one.

Och så var det det där med att jag hade TRE saker att göra idag, TVÅ som var viktigast, och ändå valde (?)
jag att göra sak nummer tre, bara. Komma ut och handla. Men suck. Eller alltså, hurra, det var ju bra gjort av
mig som lyckades klä på mig och gå ut! Men de andra två då? Måh. Och nu jobbar jag två heldagar så hinner
inte sak ett. Sak två kan jag väl försöka göra imorgon kväll efter jobb men borde inte skjuta upp det så länge till.

Snark. Har käkat middag också. Heja. Ska ta en dusch och sen ska jag kolla Big bang theory (♥) och sen
blir det väl sängen efter det? Dags att skaffa nya sömnpiller också, de är snart slut.





 
Hon har ju humor iallafall, den där katten. Som idag, när hon kräktes på filten i soffan, direkt efter att min
tvättid var slut. Hahaha, lixom! ^^ Där satt den.
 

Postat av: Jessica

Roligt att jag också har en sån elefant som jag döpt till Horton! Haha! :D

2012-01-17 @ 01:55:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0