Fredag!

Åh, nu är det ääääntligen fredag och jag är happy happy, solen skiner där ute, disken har minskat
(inte av sig själv, jag diskade en massa inatt! ^^), och jag sov INTE till klockan 16 även fast kroppen
gärna hade velat det! Gick upp typ tjugo över 12 efter två samtal från min personliga väckarklocka,
dagen till ära. Hihi. Idag blir det uppstyrning av mitt stökiga bråkiga HEM, och jag skulle vilja gå ner
på stan också och hämta ut nya p-piller.. men jag SKULLE även kunna göra det imorgon, när vi ändå
redan ÄR på stan lixom. Hmm, knepigt! Bara att bestämma sig! (ja, för SÅNT är jag ju jättebra på... not..) 

La la la, sol sol sol...  ♪ ♫

Förresten köpte jag ett ÖVERKAST på H&M inatt (night time, då tas ALLA bra beslut!), för ÅTTAHUNDRA SPÄNN!
Åh nu kommer jag få skäll av min lillasyster, hahaha! Men jag har faktiskt ett jobb, hello... ^^ Grejen är den
att jag tittat på det i katalogerna så länge och där kostar det 999:- och det är ju skitdyrt, men så såg jag igår
på hemsidan att det stod 799:-, så då blev jag ju ännu mer sugen! Och SEN, så hade man lixom 10% rabatt
på ett köp, så då blev det ju "bara" (host host) 719:-! Å jämfört med 999:- så är det ju ganska mycket billigare.
Så, jag köpte det! JAAAA DET GJORDE JAG! Kolla vilket fiiint! Å jättestort, 260x260!

                            
Det kommer ju passa skiiiiitbra i mitt sovrum, yumyumyum.... ♥
  


                       
                                                   Jag & mina pyttesmå ögon, igår.
 


Postat av: ami

oftast är det impulsköpen man blir mest nöjd över, konstig det där!

Ja, min sambo jobbar också lite extra så vi klarar oss. Dock så längtar jag efter fastanställning och gå ut skolan någongång, så man har mycket att tänka på men allt löser sig alltid :) Tack! jo, jag såg det.

Måste vara underbar känsla att dra ut på scen :)

2012-01-20 @ 14:28:38
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Sp mysigt för missen, han är gullig

Jaja du är inte dålig du heller

Ja nappar e gott

2012-01-20 @ 18:17:56
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: jimmy

HEJ!

kul med samma möbler där, gillar din blogg, planer för helgen då;)?Puss

2012-01-20 @ 22:59:43
URL: http://jimmyelzein.blogg.se/
Postat av: Carro

fint överkast :)) och fina bilder på dig & bella :)



.

.



SAKNAR DIN BLOOOOGG... när åker Nick hem? :P

2012-01-23 @ 17:11:58
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Jag är glad att du tittar in hos mig.

Jag starta en tävling, chansen att vinna ett väggord, men det blev helt knas folk hitta inte sidan.

Jag har mått dåligt av det, nu är det löst tack och lov.

Hoppas att se dig i tävlingen



Ha en fin kväll

2012-01-23 @ 17:22:12
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0