Utkast: Jan. 3, 2012

OBSERVERA! Det här skrev jag IGÅR! Men glömde publicera. Jag är lite trött nowadays.
Så det här med "idag, igår, imorgon" stämmer kanske inte...



Hej 2012! Tre dagar in på det nya året hittar jag in på bloggen igen. Hihi.
Sist jag skrev var det nyårsaftonsDAG, och här kommer lite bilder från kvällen som
tillbringades hemma hos Hanna & Daniel, en riktig avskedfest inför flytten kan man säga!


                                                                Fina förrätterna... 

                                   
                                         Viggo käkade kladdkaka medan vi åt förrätt.


                                                     Systrarna Berg in da house!




Efter middagen så skålade vi ute på balkongen samtidigt som vi spanade in grannarnas fyrverkerier och
puffade på lite cigarr! Jajemen! Efter det blev det god dessert och kaffe framför Moulin Rouge som gick på tv.
Vadå lagom avancerat, supermysigt hade vi!  ♥  Tack Hanna & Daniel för en fin kväll!


Dagen efter blev det INGEN skräpmat, jag stekte pannkakor! Minsann! Sen ville jag imponera lite och bakade
mina supergoda dajmkakor... det gick hem, I promise! 

                       

Sen blev det bara mys framför tv:n... dagen efter, alltså igår, flyttade Hanna & familjen in i sitt HUS!
Då var vi där på kvällen och hälsade på och tog med lite fika!




Lånebild på fina lilla huset från Hannas facebook;


 

Postat av: Eve

Mmm..dajmkaka. Vad är det? Har jag ätit den?

2012-01-05 @ 15:52:29
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0