Coooookiiieee!

Imorse sken solen utanför! Då var det liiiite lättare att komma upp ur sängen. Lite.
Även fast jag ville sova till klockan 14. Men. Nu blev det till 10, bara.



Bella tyckte att jag hade så mycket att diska redan, så hon eliminerade en tallrik som stod på vardagsrumsbordet.
Thank you dear!

                        

Sen gick jag ner på stan för att gå på linskoll hos min optiker, köpa linsvätska, och sen passade jag även på att 
köpa migräntabletter så jag har hemma. Det kommer ju inte ofta, men när det väl gör det.... så är jag beredd...
Hann träffa Elin en sväng på hennes lunch också, samt glida runt lite på H&M och Lindex.

På Åhléns provade jag en poncho som jag sneglat på sedan i höstas nångång... tycker de borde rea ner den nu!

                                      

Sen skulle jag till Hanna och fika lite, så jag köpte en fin kakburk till henne (också Åhléns) och fyllde den med lite gott!
Har man ett nytt (...) kök och ett nytt hus behöver man ju lätt en ny kakburk! Sen kom Emma & Steve förbi också.





Sen kom Daniel & Leo hem vid femsnåret, och sen gick jag hem. Mörkt och kallt och inte minst HALT med
gummistövlar! Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit. Kände mig lite pepp på att städa när jag kom hem
men sen tyckte jag det var viktigare att gosa med Bella, ge henne mat, och fastna här. Hihi.
 

Postat av: Carro

vilken fin burk :) spanade in en sån fast med té förut :) och ponchon har jag också provat :P tycker också dom borde rea den nu :P

2012-01-05 @ 18:39:00
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Lajl

åååh känns som om det var längesedan jag såg solen.



sv. tack! o de kan jag väl tänka mej att vi hade likadant när nya året kom! =)

2012-01-05 @ 19:43:43
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: S.

Guuuud vad fina tapeter!!! VILL HA!

2012-01-05 @ 22:03:53
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: flyttade in 1a oktober så det var gaaanska nydligen iaf ^^

fan, du o jag har ju "snackat" i åratal, det vore kul att festa någon gång tycker jag!

2012-01-06 @ 00:30:23
URL: http://itsdare.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0