Bildblogg, snabbis!

9:45 igår morse, på väg till tåget:



11:05 same day, vid Slussen:



15:10 idag, Espresso House:



Och fin jacka från Vero Moda I PRESENT! Mmmm : ) Det blev en röd, efter viss övertalning... ^^ Minns ni den där
"gråa" jag köpte? Den som inte är så grå utomhus, utan mer grå-going-on-LILA? Vilken överraskning...! Någon
som vill köpa en grålila skitfin vinterjacka som är använd typ 5 minuter utomhus? Small? Den ser typ ut som den
här, faktiskt... Gillar modellen, jag var inte beredd på den färgen, bara... Om inte annat får den väl bo kvar här... ^^




Fin present från fin människa... ♥ Med min snygga reflex från H&M's barnavdelning såklaaart.. ; ) 
Nej nu blir det dusch, och sen blir det sängen, and the next couple of days blir det en massa jävla jobbande...
 


Postat av: Eve

Eve gillar lila..

2012-01-10 @ 14:00:31
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Kalvrumpan

Vad ska du sälja jackan för?

2012-01-10 @ 20:42:16
Postat av: Petra

Hej Ida, ville bara tipsa om en grej jag såg i lokaltidningen idag. Det är ett slags rör man blåser bubblor med i badkaret (låter asskumt, jag vet). Det ska tydligen vara jättebra att träna upp stämbanden/halsmuskler/sångrösten med. Tänkte på dig och problemen med rösten du skrivit om. Tyvärr har jag ingen länk eller namn på det här... kram på dig : )

2012-01-10 @ 21:16:57
Postat av: Ida

"Kalvrumpan" - jag betalade 400 kronor för den men kan tänka mig att gå ner till 250-200, eller nåt, även fast den knappt är använd... hellre att få in de pengarna än att förlora dem helt lixom.. ^^

2012-01-10 @ 22:00:09
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Sannapanna Rosenknopp :)

Hellu söta lilla Ida!

Ja du, det blir mycket nu inför showen, men jag tror det kommer att löna sig i längden. Om jag kan hjälpa dig med något så är det bara att fråga - det vet du :)



Kan du inte lägga upp ett foto ¨p¨å jackan eller om vi kan springa på varandra som jag snor kattburen, ska snart in för att vaccinera mina små troll nämligen :)



Och jag tror säkert att vi kommer att ha grymt kul under showövningar m.m. Vi får peppa varandra för det kommer bli så grymt kul! Jag har aldrig varit med i en sådan här produktion, så det ska bli spännande :)



Massa kramar!

2012-01-13 @ 00:23:36
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0