Angry / happy.


Blir så jävla arg! På, såklart, Försäkringskassan!! Huuuur kan det bli såhär varenda år, huuuur?
De "tog emot" min ansökan om fortsatt aktivitetsersättning den 25:e maj, och skrev att de skulle ringa mig,
och lämnade även tusen (tolv) frågor på ett papper som jag skulle svara på när de ringer. HAR DE RINGT ÄN?
NEEEEEJ DÅ, DET HAR DE INTE, och när jag ringer nu i desperation så har min handläggare såklart
SEMESTER. Det var väl HIMLA LÄMPLIGT. 
 
Jaha, då blev man utan pengar i några månader framöver igen då. Kul. Tack.
Alltså det här gör mig så matt så jag ORKAR INTE. 


Ämnesbyte deluxe;
 
Tack, fina bästa ni, för era fina kommentarer på gårdagens inlägg & bilder!
Det värmer massor! ♥ Ni gör det här så mycket enklare för mig, än jag någonsin kunde hoppas på!
Ända sedan jag delade med mig av det här till er så har hela den biten känts så himla mycket bättre.
Och det är första gången någonsin som jag kan byta, och faktiskt utnyttja den "fördelen" som jag har,
mitt i alla nackdelar. Det känns bra, ändå... : ) 



 

Postat av: Lajl

du ser verkligen ut som en modell i den där korta frissen. jätte jätte super fint. våga ha!!!

Svar: Thanx baby! Rockar den här hemma så länge, EFTER jobbet ; )
Ida

2012-07-10 @ 20:57:53
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

nästa steg kan väl vara att ha den en ledig dag?

Svar: Ja jag kommer säkert ha den redan på torsdag... ^^ KANSKE.
Ida

2012-07-10 @ 21:12:36
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

heja heja, våga, våga!!

Svar: Kommer kännas både skönt och jävligt naket i nacken ; D
Ida

2012-07-10 @ 21:50:19
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0