Bella mi amore.


Som "vanligt" när jag ska packa inför att dra till sthlm; regn - sol - regn - sol - regn - sol... gah!
Det ser visserligen ut som att det ska bli övervägande sol/moln, INTE regn, så jag VILL inte åka i
gummistövlar den här gången!! Kom igen nu vädret! Nu har jag semester, show me some sun!
Har fan längtat i ett åååår... : ) 

Och jag längtar bort, längtar hem, längtar dit. 

Packa, duscha, dammsuga, ställa fram en massa kattmat.
Lämna kranen på lite i badkaret för hon dricker hellre där än ur sin vattenskål.
Imorgon fyller hon 14, min älskade lilla katt, och jag är inte hemma då! : / 
Tänkte att hon kunde få ha föräldrafritt fjortiskalas och dra hem Simba eller nåt.
Det är okej. I trust her! Hon tar bra hand om hemmet... ; ) 

Min älskling. Åh vad jag älskar dig, min hemska bästa sötaste gnälligaste ÄLSKADE kattfan.









♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Postat av: johanna lindholm

Om det är till någon hjälp så har vi samma väder här i sthlm ;) sol regn sol regn sol regn ;)

2012-07-31 @ 14:38:02
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men du, inte ska väl Bellsklingen vara ensam hemma, eller???
Tänk om hon blir sjuk eller nåt, och ingen har koll på henne :-(
Eller missförstod jag nåt?
Puss kram kärlek <3

2012-07-31 @ 16:35:00
Postat av: Patrik

Stort grattis till Bella! :)

2012-08-01 @ 08:24:21
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0