BRA DAG! CAPS LOCK!



Bra dag! 
Because:

1) Idag var sista arbetsdagen innan semestern!! Börjar jobba igen den 21:a augusti!! Aaahhhh..... ♥

2) Leo fyller 7 år idag! Mosters älskling! Tänk att jag var med när han föddes... vilken grej alltså.
Det är alltså min lillasysters äldsta kiddo. Men ni har ju koll på allt...  ;) 
Det var kalas från klockan 15 men hard working Ida jobbade ju till klockan 17:15 så jag kom senare.
Missade tyvärr finvädret och gräsmattepicknicken men det var fint ändå! Har haft muffins-race med Viggo
(han vann), och haft kvalitetstid med mina syrror. Gooood. Klockan halva åtta avrundade vi och nu går jag
bara omkring hemma och funderar på vad som ska hända härnäst.

Tittar jag mot köket så är det rätt uppenbart vad som BORDE hända.
Eliminera disken. På vilket sätt som helst. 

 

Postat av: Petra

Fortfarande skitsnygg i kort hår! Hoppas du får en bra semester nu, det är du ju verkligen värd : )

Svar: TACK! Jag använder den mer än jag trodde, I love it : ) Ja guuud vad skönt att vara ledig nu! Thank you! : )
Ida

2012-07-29 @ 20:53:01
Postat av: carro

härligt med semester!

2012-07-29 @ 21:47:39
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Patrik

Hoppas du får en riktigt bra semester med fint väder och en massa kul att göra.

2012-07-29 @ 21:52:50
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0