Efter helgen gäller det....

Saker som gör att det känns lite extra tråkigt att jobba hela dagen:

> När det är så sjukt soligt och varmt ute, och 
> när (nästan hela) resten av familjen befinner sig på Parken Zoo i Eskilstuna.

Då är det inte så kul att jobba. Sen kommer man hem cirka halv åtta på kvällen och då
är det ju inte läge att bättra på solbrännan direkt... buähä. Nu är jag dock ledig i två
dagar innan det är dags för helgjobb (och såklart ska det vara bättre väder i helgen än
de dagar jag är ledig...), jag kan inte låta bli att låta bitter... men sen! På måndag börjar
min semeeesteeeer! TJOHO! Och så har jag laddat upp med att läsa att det bara ska bli 
KALLARE ute nu. Och snart är det väl höst. Har jag ens använt shorts tre gånger i år, eller?
(och idag är alltså INTE en av de dagarna, det är svalt på jobbet, så... JEANS...)

Känner mig snuvad på alla sommarkläder som inte hunnit användas. Ska de behöva vänta 
i två hela år? Ska man bli tvungen att flytta utomlands för att få sig lite sol och värme?
This is so depressing I could die. 

Men semester ändå... jävligt nice... det förtjänar man ju... 





Tycker ni att jag gnäller? Gnäll gnäll gnäll, ja det gör jag. Gnäll gnäll.
 Min kropp kräver sommar.
 

Postat av: Carro Blomqvist

jag tycker inte att du gnäller, man får gnälla om vädret iaf! haha.. :P

2012-07-25 @ 23:38:29
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0