Good girl!!

Vad skönt det är när man LYCKAS ta sig själv i kragen, och helt plötsligt så har man svårt att SLUTA diska. : ) 
(Disken är inte slut. För det är mycket, oh så mycket.) Men det går bra! Jag är nöjd! Nu måste jag klämma in
lite middag också, klockan är 23:30 så det är väl fan på tiden.... Sen får vi se om jag väljer att fortsätta, eller om
jag fastnar framför tv:n.. eller framför nåt annat. Ska tvätta klockan 12 imorgon så jag kan sova till HALV om jag
vill det. Efter det, efter kl 16 alltså, ska jag gå ner på stan, till Eve & Robin's nya lya och hjälpa till att måla om!

Alltså, jag har inte diskat nonstop tills nu. Jag gick och handlade också. Och funderade på att gå på promenad
men stannade inne ändå. Och så stod jag ju här lite. Och dansade i vardagsrummet. Och sen diskade jag mera!
Bara så ni vet.. ehh...



Vädret är jag dock JÄVLIGT besviken på. Man ska inte ens kunna gå i långbrallor, overknee-stövlar och jacka
när det är fucking jävla JULI! Hör ni det?? *vänder mig upp mot himlen och knyter nävarna* Gaaahh...
Min semester börjar inte förrän om en månad men det skulle ju sitta jävligt fint om sommaren bestämde sig
för att hitta hit INNAN det också. Tack. 

Och puss.

 

Postat av: Patrik

Dansa och Diska låter som en bra kombination, i alla fall om man tycker om att dansa. Jag gillar varken att dansa eller diska :)

Vädret håller nog på att bestämma sig, så när det är dags för din semester så blir det riktigt fint väder.

2012-07-02 @ 10:44:03
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro Blomqvist

vilka fina bilder på dig!

diska suger ..

Svar: Tack! Ja! Blä! Zzz...
Ida

2012-07-02 @ 14:12:32
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Snälla söta, kan du ta mig i kragen också ;-)
Jag behöver också en push....... Eller snarare en rejäl jävla spark skulle jag tro!!!
Pöss ❤❤❤

2012-07-02 @ 22:30:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0