Kurr.


Lååååååååååååååååång dag på jobbet, timmarna gick sådär extra långsamt. 
Lite tråkigheter på kundfronten, men sen var äntligen dagen över. Och då regnade det.
Mjahapp. Såklart. 

Jag är hungrig. Jag har diskat lite. Yay! Ska fixa käk och sen ska jag mest dega i soffan.
Är så seg. Och kaffet är så nära slut som det kan bli. Har inte råd att köpa nytt förrän till
nästa helg och då ska jag inte ens vara hemma! Om det nu blir något av det... det skulle
kännas så JÄVLA trist att behöva ställa in något man väntat på i ett år. 

Nu vill jag ha MAT.

 
 

Postat av: Mia

Här ska inte ställas in, här ska dansas :D

Svar: Jaaaa det skaaa deeeet! : )
Ida

2012-07-14 @ 23:34:49
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0