Roadtrip, hemma igen!

Heeeej på er! Hej bloggen. Det funkar uppenbarligen fortfarande inte att blogga via sms, eftersom jag
försökt under helgen. Nothing here. Förut var det för att de höll på att greja med sidan men sen läste jag
att det skulle funka som vanligt igen med iPhone-appar och hela faderullan, men ett vanligt sms-/mms-inlägg
från en harmlös liten Nokia verkar visst inte fungera längre...? Nähänä. Vad gör vi då då?

Anyhow, nu är jag hemma. Kom hem ungefär klockan 18, efter en fiiin helg! Har lagt in alla bilder från resan
i ett album på facebook, men datorn dog ungefär fyra eller fem gånger medan jag gjorde det så det var nära
galenskap här... aihhh... så jag vet inte om jag vågar ge mig på att lägga in några bilder här idag, men jag är
ju ändå ledig imorgon så jag provar igen då. EN kan ni få, en vi-åker-nercabbat-och-det-blåser-som-fan-bild.
Den är från Mia's telefon. Jag har en liknande men den tar vi bland alla mina imorgon. JA!! 



Jag har haft det såååå bra! Är lycklig över att ha fått bugga igen, "på riktigt" också. Wohooo! ♥ Tell you later.
Aaaaaand see you tomorrow! 

  

Postat av: Carro Blomqvist

härligt med roadtripp, vilken härlig bild : ) hääärligt härligt var det här.. upprepning .. trött? Hhaha.

trist att din dator är mango :/ ser fram emot att höra om din resa : )

Svar: Yay! Härligt it was. Ska skriva... sen... : )
Ida

2012-07-22 @ 23:26:58
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Petra

Du passar så himla bra i det korta håret : ).
Synd att datorn pajar och krånglar. Ett tips är att ha alla filmer/bilder/musik på ett externt minne och kanske radera en del ifrån datorn. Du kan även ladda ned ett gratisprogram som heter EasyCleaner så du kan rensa bort skräp som samlas på hårddisken så att datorn kanske kan "snabbas" upp lite. Jätteenkelt program, ibland får jag bort 1 GB som bara tar upp onödig plats.

Svar: TACK snälla : ) ♥ Jag vet, min dator är stuffed with crap. Mest bilder då, typ fem miljoner eller nåt (säkert inte så långt ifrån sanningen). Och jag HAR en extern hårddisk ståendes här, tänkte igår att jag måste börja föra över lite... / massor...
Ida

2012-07-23 @ 13:57:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0