Short hair rain trip.

Orkade inte gå ut och gå. Inte i skogen iallafall. Hade precis bestämt mig att åtminstone komma iväg till Ica,
och började klä på mig. Och då började det spöregna igen. SÅKLART! Väntade lite, det fortsatte ösa ner,
trots att solen sken till både höger och vänster, men inte i mitten. Där var det mulet, och sen fotade jag 
regnbågen. Sen blev det två. Regnet slutade inte men jag gick ändå. Gummistövlar, tröstchoklad, middag
och best of all - kort hår! Braaa mig! Tog t.o.m av luvan inne på Ica. Vilken utmaning. Men det kändes awesome.
 




Emelia & Oskar tutade och vinkade. I miss you guys! ♥


Postat av: Caroline

Hej Ida! Superfin i kort hår! :D Men jag förstår inte, har du klippt dig eller har du peruk? Why isåfall?

Svar: Hej! Tack! : ) Jag har peruk för att jag har en hårsjukdom. Läs mer i det här inlägget om du vill; http://kawrtnee.blogg.se/2012/march/hej-jag-heter-ida-och.html
Ida

2012-07-12 @ 23:07:32
Postat av: Mella

Så fin du är!

Svar: Tack snälla : )
Ida

2012-07-13 @ 17:00:48
URL: http://thingsunsaid.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0