Walk it off!


Jag undrar hur lång en vecka är, är det 168 timmar eller är det med plusmeny?
Är det dags ikväll, inatt, eller imorgon?
 
: )
  
Mitt hjärta slår så hårt, jag saknar så mycket.
Fan vilken lång vecka. 
Men det har gått bra.

Jag har jobbat och är JÄTTETRÖTT, men för att inte sitta här och stirra på klockan (kl 21 är det 
So you think you can dance igen! Yay!) så funderar jag på att byta om till träningsbrallor/shorts 
och gympaskor och gå ut och gå! Alltså i skogen! Powerwalka lite lixom. Det skulle väl förvåna
både er och mig själv. Why not lixom. Jag behöver det. På minst tre sätt.

Åhh, saknad.



Nångång kanske man kan skippa strumpbyxorna under shortsen, idag är det ju t.ex svinvarmt ute
men inne på jobbet är det inte lika varmt...... åh, jag vill ha värme, jag vill ha LEDIGT... 
Upcoming - fem dagar. SHOW ME SOME SUN!!
 

Postat av: Mia

Åh, promenad! <3
I förrgår gick jag över en mil på kvällen. Somnade som en jävla redwoodstock sen. Så det kanske är en bra grej för lilla dig, sömnproblemis ;) <3

Svar: Det är så himla SKÖNT! Men allra bäst var överraskningen som plingade på kl 21.... ^^
Ida

2012-07-05 @ 18:55:50
URL: http://byggmia.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0