Ida VS Time.

Okej nu har klockan passerat TOLV.. har jag diskat ens EN ENDA grej?
Nope! Men jag har städat i sovrummet istället! Tagit hand om sjuhundra kilo tvätt,
ungefär, och även tagit hand om alla kläder som låg på min fotölj. Wohey!
Så nu syns den igen. Och hälften åkte ner i tvättkorgen och hälften in i garderoben.

Nattduksbordet har också städats fram, tänk att jag visste att det fanns nånstans där 
under alla böcker, tidningar, kataloger, jox, snoddar & prylar... 




Woah, här kommer en jävligt ovanlig syn, Ida i TOFS! I wish I could wear it... men det typ.. trillar ner, efter
ett tag. Och det vill man ju inte. Grymma öde! Jag vill också ha tofs.... ^^ Fatta vad sköööönt....




Sen provade jag lite hårblommor och sen undrade jag varför jag inte kommer nånstans med disken. NOT.




" D u   ä r   m i n   h j ä l t e  
f ö r 
d u   ä r   p r e c i s
s å   s v a g   s o m   j a g . . . " 

 

Postat av: dite

hoppas du har en toppen dag :)
tagit första doppet än? :D

2012-06-21 @ 00:57:06
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0