Linette's student, 8/6-2012! ♥

Okej här kommer bilderna, nu är det dags! Jag började dagen med vitt - stövlarna jag målade på showen
fick vara med igen, samt shortsen med nitar, linne (faktiskt två), och det var varmt ute så korta skinnjackan
behövdes inte så mycket trots allt! Skönt! : ) Ja, fast leopardstrumpbyxor under shortsen då... ehumm.. 



Gick ner på stan med Hanna & Leo & Viggo, med alla banden jag klippt och skrivit på. Hanna, jag & Viggo tog
på oss varsitt och sen mötte vi upp Elin, Herman, Maja, Annelie, Micke, Lucas, Clara, Kenny, Åsa, Hugo & Jesper
för att heja på Linette! TEAM LINETTE! Tjohoooo! Sen kom Yebban också, och Håkan. Och Rasmus när det var
dags för bilåkningen tror jag. Anyhow! Bilder! Fotade inget under skrind-åkningen eftersom jag hade händerna
fulla av band och nålar hänga-runt-halsen-saker och dessutom hade en och annan tår i ögonvrån. Plockade fram
kameran efter själva "tåget" när de gick igenom stan, när vi träffade Linette och hon skulle åka sin ride med Bea! 




Kolla duktiga tjejerna som har PLATTA skor på studenten lixom! You rule! ♥ ; ) 




Och här kommer åket! De stannade bara upp trafiken LITE..... ^^ Men det får man! 







Och så mötte vi Eve & Källa & Asta-vovven när vi skulle kolla in åken!



Leo fotade bild 2, 3 och 4, duktiga killen lixom! ♥








Liveband i skrindan, så jävla RÄTT!!



Leo tog kort på mig & Hanna:



Sen promenerade vi ner till Munkan och mellanlandade hemma hos fam. Furin. Hanna & jag bytte kläder och så
hängde vi en stund tills det var dags att knalla bort till FESTEN @ Playa Winterliden! Ni minns väl att min syrra var
med i Halv Åtta Hos Mig? Hon är en rackare på att fixa kalas, och mat, och fika, minsann... och har bästa altanen!
We don't call it Playan for nothing. 





Skrattar så hon gråter - with ELIN! ^^ 



Dags att fixa iordning och hämta fika ute i Åsa's nya rum på tomten - orangeriet! MYSIGT!!





Här ska hon sälja fiiiint PiP-porslin sen:




Vi som bytte om till långklänning;





Sen höll Linette tacktal i sin megafon innan hon skulle sticka vidare ut - hon hördes bra, tyckte vi som satt närmast! ♥




Och sen drog lugnet in över playan...









Och sen hemåt! Tack familjen Winterliden för en fiiiin dag! ♥ Och bra jobbat Linette, bästa & snyggaste studenten!





Postat av: S.

Gud vilken vacker studentkärra de fick! och linette är vacker som en gudinna! måste ligga något där i släkten ;)

2012-06-12 @ 17:52:22
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Oj :( Jag är ledsen, visste inte att det var så mellan er :/ vet själv hur det är när det är mycket bråk, har också haft det så till och från.

2012-06-12 @ 18:21:36
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Nej det är ingen fara alls! <3 Hoppas det blir bra snart..

2012-06-12 @ 18:24:29
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Gud Ida vilka fina bilder du tagit! Och massor av vackra ord fick du med! Det tackar jag för <3 kanske lånar nån av bilderna om det är okej. Puss kram tack själv för i fredags.

2012-06-12 @ 23:18:19
Postat av: Ida

Självklart älskade syster, bara att ta vad du vill ha ; ) Puss!!

2012-06-12 @ 23:42:39
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Harriet

Du ser ut som en Miss Universum på 3:e bilden från slutet, så fin :)

2012-06-13 @ 01:26:54
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0