...och imorgon är det midsommar!


Somnade vid tresnåret, kanske var det ännu senare, jag är ju världens nattuggla... 
Tänkte att jag skulle sova LÄNGE, ställde klockan på 11 med planer på att snooza ända till klockan tolv.
MEN. Så. Blev. Det. Inte. 

Fast det gjorde ju inget, jag vaknade vid 9:30 och sen bestämde jag & lillasyster att knalla ner på stan och
hälsa på i syrrans orangeri/fik, som hon öppnat "igen", igår! ♥ Så det var bara att kliva upp... solen har lyst på
oss hela dagen och vi har fikat, promenerat, handlat och glassat. Vi köpte en jättefin smultronplanta till Åsa,
i en rosa kruka som passade fint in! Nu är jag trött men nu måste jag fortsätta städa, på nåt sätt, ikväll kommer
min kärlek hit.... : )




Det är alltså på deras tomt som det ligger, ifall någon missat att jag skrivit om det tidigare. Playa Winterliden!











Postat av: Patrik

Mysigt med ett fik i trädgården :)

Passar på att önska dig en riktigt fin midsommar!

2012-06-22 @ 15:32:19
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0